Catalog.hr

Četvrtak, 21. 09. 2017. Online 319 korisnika
Država

Uvjeti online kupovine u Galeriji tepiha

Uvjeti Kupovine na Sajtu

Da bi izvršio kupovinu robe, Kupac je obavezan da se na istoimenom sajtu firme Galerija Tepiha d.o.o. www.galerijatepiha.hr, prethodno registrira. Registracija se vrši popunjavanjem formulara na linku Registriraj se, a na način definiran "Uputstvom za zaključivanje ugovora – kupovinu".

Kupac registracijom potvrđuje sljedeće:

1. da je u potpunosti upoznat i da prihvaća Uvjete kupovine i odredbe ugovora o prodaji

2. točnost i potpunost u obrascu navedenih podataka

Sigurno Plaćanje

1. Uplatom na račun bilo koje pošte ili banke. Primjer uplatnice možete vidjeti na našoj stranici ili na E-mailu koji ste dobili od nas, gde će Vam biti navedeni svi podaci za plaćanje. Kako biste naručenu robu dobili u odgovarajućem roku, potrebno je novac uplatiti u narednih 48h od trenutka kada se napravili narudžbu.

2. Plaćanje pouzećem. Plaćanje vršite u trenutku isporuke proizvoda na Vašu adresu. Prije nego što Vam se roba isporuči bit ćete  kontaktirani od strane zaposlenih tvrtke Galerija Tepiha d.o.o. kako bi se narudžba potvrdila.

3. Podržani načini plaćanja: Visa/Mastercard/Diners

Troškovi Dostave - Besplatno!

Dostava svih proizvoda je besplatna na području cijele Hrvatske i ne ovisi o cijeni proizvoda.

Dostava i Preuzimanje Robe

Kada je plaćanje izvršeno proizvod se pakira i šalje na zadanu adresu koju ste naveli kao adresa isporuke. Prije isporuke ćete biti kontaktirani kako biste se dogovorili sa vozačem u koje vrijeme i kada želite da Vam stigne pošiljka.

Ukoliko se proizvod plaća prilikom  preuzimanje robe, procedura je ista kao što je navedeno u prethodnom odlomku.

Reklamacije

Ukoliko se konstatira da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije u skladu s ugovorom Kupac ima pravo na reklamaciju iste. Prijava reklamacije se može izvršiti na sajtu putem email-a info@galerijatepiha.hr ili telefonom za reklamacije 1 4641-452 ili na 099 3030 999.

Prodavač se obavezuje da će otkloniti grešku popravkom bez plaćanja naknade ili će izvršiti zamjenu reklamirane robe.

Ako otklanjanje reklamirane greške nije moguće niti popravkom niti zamjenom robe otkloniti, Kupac može zatražiti smanjenje ugovorene cijene ili da izjavi da raskida ugovor o prodaji, pri čemu se Kupcu vraća cjelokupno uplaćeni iznos.

U slučaju povratka robe i povratka sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica,  djelomično ili u cjelosti, prodavač je obavezan da povratak vrši isključivo preko VISA i Master Card načinom plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat na račun korisnika kartice. 

Prodavač je dužan da osnovanu reklamaciju realizira u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.

Kupac ima pravo na otklanjanje greške na robi  isključivo uz fiskalni račun, koji je dužan  priložiti prilikom reklamacije kupljene robe.

Ostali Uvjeti

Na odnose nastale putem on line kupovine između Prodavača i Kupca se primjenjuju odredbe Zakona o elektronskoj trgovini i drugi propisi koji reguliraju predmetnu ovlast.

Galerija Tepiha d.o.o. neće snositi odgovornost za štetu koja može nastati za Kupca ili treća lica uslijed:

1. zloupotrebe osobnih podataka u svrhu naručivanja proizvoda. 

2. neautoriziranog korištenja korisničkog imena i lozinke ili radnje koja je povezana sa takvim korištenjem.

3. upotrebe ili zloupotrebe korištenja usluge on line trgovine ako predmetna šteta nije nastala krivicom zaposlenog u Galerija Tepiha d.o.o.

U slučaju eventualnog spora, ukoliko ugovorne strane isti ne riješe mirnim putem, nadležan za rješavanje je Privredni sud u Zagrebu.

 

Pregleda: 108   Napisano: 02.02.2017. « Povratak na prethodnu stranicu

Catalog vas pita:

Najljubazniji trgovci su u: