Info
TRGOSTIL, d.d., trgovačko je dioničko društvo koje se svrstava u red srednje velikih poduzeća u trgovačkoj djelatnosti zemlje. Zauzima vodeću poziciju u sjevereozapadnom dijelu Hrvatske, odnosno u Krapinsko – zagorskoj županiji, a ujedno posluje i dijelom u Zagrebačkoj županiji.
OIB: 92498671077
Porezni broj: 03033023
Tel.: 049/587-020
Komercijala Tel: 049/587-037, Fax: 049/286-424
Financije Tel: 049/587-023, Fax: 049/286-264
E-mail: trgostil@trgostil.hr
Web: www.trgostil.hr
Račun za redovito poslovanje vodi se kod:
Zagrebačke banke, d.d., Korporativni centar Zabok, M. Gupca 59, broj: 2360000-1101292644
Privredna banka, d.d., Zagreb, Račkoga 6, broj: 2340009-1100206191
HPB, Zagreb, broj: 2390001-1100364254
Temeljni kapital iznosi: 31.092.600,00 kuna, uplaćen u cijelosti
Ukupan broj dionica: 74.030 u nominalnom iznosu od 420,00 kuna po dionici
Uprava: Antonio Vuksan-Ćusa
Predsjednik Nadzornog odbora: Stjepan Varga, ing
Društvo je upisano u sudski registar kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS: 080050829
“TRGOSTIL” d.d. sa sjedištem u Donjoj Stubici trgovačko je dioničko društvo koje se svrstava u red srednje velikih poduzeća u trgovačkoj djelatnosti zemlje. Zauzima vodeću poziciju u sjeverozapdnom dijelu Hrvatske, odnosno u Krapinsko-zagorskoj županiji, a ujedno posluje i dijelom u Zagrebačkoj i Varaždinskoj županiji.
Svoju prvu trgovinu “Trgostil” d.d. otvorio je davne 1947.godine i do sada raspolaže sa 115 prodavaonica i 12 franšiza. Najvećim dijelom su to prodavaonice prehrambenog sadržaja i robe široke potrošnje, a ostale su specijalizirane prodavaonice bijele tehnike, građevinskog materijala, poljoapoteke, tekstil, namještaj, knjižare I parfumerije. Trenutno zapošljava 553 djelatnika.
Proces integracije “Trgostil”-a u sustav “Čakovečkih mlinova” započeo je 14.05.2008.godine.
Od 2. mjeseca 2009. godine “Trgostil” je član Narodnog trgovačkog lanca (NTL). Konkurencija na tržištu je velika, stoga je cilj grupacije zajednički nastup kod dobavljača te razvijanje vlastite robne marke kako bi pružili što veće zadovoljstvo svojim kupcima kroz cijene I kvalitetu proizvoda.