Catalog.hr

Subota, 24. 06. 2017. Online 341 korisnika
Država

Info

Profil danas
 

Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, sa sjedištem u Splitu. 
Kroz svoju maloprodajnu mrežu, pokriva gotovo u cijelosti dalmatinsku regiju, uključujući obalu i zaleđe.


Sredinom 2006. godine, otvorenjem supermarketa u Novom Vinodolskom, započela je realizacija planiranog širenja prodajne mreže u nove gradove, naselja i područja, nakon čega je Tommy prerastao okvire snažnog regionalnog branda. Realizacija je nastavljena u rujnu 2007. godine, otvorenjem prvog hipermarketa u Zagrebu, na Žitnjaku, a potom su uslijedila otvorenja još četiri supermarketa na širem području Zagreba.

Poslovni sustav Tommy trenutno broji 126 prodajna mjesta u tri formata: pozicioniranih na području sedam županija: Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske, Zadarske, Primorsko-goranske, Zagrebačke i grada Zagreba. U županiji Splitsko-dalmatinskoj Tommy je tržišni lider u maloprodaji.

  • Kompanija je u vlasništvu domaćeg – hrvatskog kapitala.
  • Zapošljava preko 2.300 radnika, raznih profila i zanimanja među kojima je i veći broj visokoobrazovanih profesionalaca.
  • Prema objavljenim poslovnim rezultatima Tommy spada u red najvećih i vodećih 100 hrvatskih kompanija.
  • Svake godine bilježi povećanje tržišnog udjela i značajne stope rasta prihoda.
  • Kao jedan od najznačajnijih investitora u regiji, izravno stimulira novo zapošljavanje, te time pozitivno utječe na gospodarski razvitak.
  • Posluje sa svim značajnijim domaćim proizvođačima, sa zastupljenošću hrvatskih proizvoda od preko 75%. Zavidna je i suradnja sa više od 60 inozemnih tvrtki iz cijelog svijeta.
  • U prodavaonicama trgovačkog lanca Tommy dnevno kupuje preko 200.000 lojalnih potrošača.

 

Catalog vas pita:

Najljubazniji trgovci su u: